tisdag 3 november 2009

Hälsa på en gammal vän!




Hej igen Mastura! Du har synts på bloggen tidigare om jag minns rätt. Trevligt att se dej igen. Sätter mej här hos dej en stund. Har tänkt jag skulle läsa på mera om dej. Det har inte blivit av än. Du vet, världen snurrar så fort. Man hinner inte alltid riktigt med i svängarna. Vilket vackert halsband du har! Och din huvudbonad beundrar jag också. Jag färglägger båda i min fantasi. Du tittar ner på de vackra blommor i olka färger man planterat hos dej. Du var alldeles säkert en fantastisk kvinna när du levde. Du är min förebild, vet du det? Hoppas flera andra också har dej som förebild. Så bra att du finns i parken här i Erbil förresten. Så att vi alla kan gå och hälsa på dej ibland när vi får lust. Så tryggt det känns att ha dej här. Hejdå, vi ses säkert igen! Det är som att hälsa på en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar